فرآيند ياددهي و يادگيري ، فرآيند دو جانبه اي است که در آن ياددهي با ابتکار  و خلاقيت معلم و يادگيري بر اساس مفاهيم و اهداف درس است به نحوي که هر دو  طرف فر آيند ، معلم و متعلّم در اين فعاليت مشارکت داشته باشند. 


 به فعاليت هايي که بر اساس نوآوري و ابتکار معلمين در کنار تدريس و بر اساس آموزش مفاهيم و اهداف درس به کار گرفته شوند و در داخل يا خارج کلاس انجام   شود ، فعاليت مکمل گفته مي شود. 


فعاليت هاي فوق برنامه مجموعه فعاليت هاي سازمان يافته و پيش بيني شده اي است که به منظور تثبيت ، تعميق ، آشنايي و کارکرد عملي در طول سال تحصيلي براي دانش آموزان درنظر گرفته مي شود تا به رشد و تعالي ، شکوفايي استعدادها و مشارکت در برنامه هاي عملي کمک کند.


اين مقاله شامل صفحه مي باشد و مي توانيد به صورت رايگان آن را در دو قالب ورد و پي دي اف دريافت کنيد.



http://s7.picofile.com/file/8377077892/Down_Ra.gif

طرح درس امنيت و تهديد

طرح درس سالانه هديه هاي آسمان سوم دبستان

جدول طرح درس سالانه فارسي سوم

درس پژوهي قرآن اول دبستان درس نعمت هاي خدا

تحقيق درسي در مورد شکست نور

محتواي الکترونيکي پيام هاي آسمان هشتم - درس آفت هاي زبان

مقاله تکليف خلاقانه و برنامه هاي مکمل

، ,مي ,فعاليت ,اساس ,برنامه ,فرآيند ,بر اساس ,معلم و ,است که ,مي شود ,و اهداف

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

deltahoghoghi گلواژه ها و سخنان فلسفی متفکرین سرتاسر دنیا شرکت های ایرانی آشپزخونه قلم می نویسد.... ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ مقالات ارزشمند ...منتظران صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال جهش تولید1399 تازه ترين نکات درماني ماهی های دریای کابل!